Marka Calvin Klein wypuszcza nowe perfumy unisex pod nazwą cK2. 21 lat temu pierwsze perfumy nie przypisane do płci były prawdziwą sensacją, teraz wpasowują się idealnie w cały „gender” trend.
cK2 kierowany jest do młodej grupy. Jest to zapach, który celebruje nieograniczone możliwości nowoczesnych połączeń między dwojgiem ludzi, jak tłumaczy marka. Perfumy są bardzo świeżym zapachem z zaskakującą nutką wasabi, mandarynki, kwiatów i drewna.
cK2 będzie dostępny w kilku wybranych sklepach już w grudniu, a ogólnie dostępny na całym świecie będzie od lutego 2016.
Kampanie reklamową nagrał Ryan McGinley w Kostaryce. Reklama ma pokazać różnorodność połączeń międzyludzkich. Vincent Brun, vice president marketingu Calvin Klein tłumaczy pomysł na kampanię: „To perfumy nie przypisane do płci – dla kobiety lub mężczyzny, bez uprzedzeń…Kampania pokazuję cztery historie, które zaczynają się w nieoczekiwany sposób. Cztery pary o wolnym-duchu spędzają przyjemnie czas. Te połączenia mają podkreślić dreszcz wspólnego życia i przybliżyć wyjątkowość każdej relacji w naszym życiu.”