W sierpniu 2016 roku Raf Simmons został nowym dyrektorem kreatywnym marki Calvin Klein. Jeszcze przed swoim pierwszym pokazem 10 lutego, na New York Fashion Week, zaprezentował pierwsze owoce tej współpracy. Dodatkowo nieoczekiwanie w ostatnich dniach marka Calvin Klein opublikowała na Instagramie zdjęcie nowego loga.
Nowe logo powstało we współpracy ze znanym graphic designer Peter Saville. Największa zmiana – cała nazwa marki jest teraz pisana dużymi literami. Nowe logo ma być powrotem do ducha oryginału, uznaniem dla jego założyciela i powrotem do korzeni domu mody.
Zjednoczenie starego z nowym jest też tym czego branża mody oczekuje od pierwszego pokazu Raf Simmons dla Calvin Klein. Simmons zapowiedział , że pierwszy raz w historii domu modu kolekcja damska i męska pokazana będzie razem na wybiegu.
W ubiegłym roku wraz z powrotem trendu lat 90-tych marka Calvin Klein zaliczyła wielki Comeback. Zdobyła olbrzymią popularność dzięki bluzom i bieliźnie w starym stylu, zwłaszcza u młodej grupy. Z niecierpliwością oczekujemy pierwszego pokazu Raf Simmons – czy uda mu się dodatkowo zwiększyć aktualny hype na Calvin Klein?