W sierpniu 2016 roku Raf Simmons został nowym dyrektorem kreatywnym marki Calvin Klein. Jeszcze przed swoim pierwszym pokazem 10 lutego, na New York Fashion Week, zaprezentował pierwsze owoce tej współpracy. Dodatkowo nieoczekiwanie w ostatnich dniach marka Calvin Klein opublikowała na Instagramie zdjęcie nowego loga.
Nowe logo powstaÅ‚o we współpracy ze znanym graphic designer Peter Saville. NajwiÄ™ksza zmiana – caÅ‚a nazwa marki jest teraz pisana dużymi literami. Nowe logo ma być powrotem do ducha oryginaÅ‚u, uznaniem dla jego zaÅ‚ożyciela i powrotem do korzeni domu mody.
Zjednoczenie starego z nowym jest też tym czego branża mody oczekuje od pierwszego pokazu Raf Simmons dla Calvin Klein. Simmons zapowiedział , że pierwszy raz w historii domu modu kolekcja damska i męska pokazana będzie razem na wybiegu.
W ubiegÅ‚ym roku wraz z powrotem trendu lat 90-tych marka Calvin Klein zaliczyÅ‚a wielki Comeback. ZdobyÅ‚a olbrzymiÄ… popularność dziÄ™ki bluzom i bieliźnie w starym stylu, zwÅ‚aszcza u mÅ‚odej grupy. Z niecierpliwoÅ›ciÄ… oczekujemy pierwszego pokazu Raf Simmons – czy uda mu siÄ™ dodatkowo zwiÄ™kszyć aktualny hype na Calvin Klein?