Johnny Depp w reklamie Dior Sauvage

Marki kontynuują wykorzystywanie wizerunku największych gwiazd do promocji swoich produktów. Najpierw Brad Pitt w reklamie Chanel, następnie Colin Farell w filmie promocyjnym Dolce & Gabbana, teraz Johnny Depp w spocie Dior.

W filmie reklamowym Johnny Depp to klasyczny „bad boy” grający na gitarze i jeżdżący old timerem typu  „american mustle”. Wyrusza na pustynie w poszukiwaniu czegoś, czego nie potrafi zdefiniować. Czuje to, ale nie może zobaczyć… Scenariusz jasno sugeruje, że to zapach dla mężczyzn poszukujących swojej drogi. Czy angaż Johnniego oznacza, że nie wie, czy chcę być wciąż aktorem, czy skupić się wyłącznie na karierze muzyka?

Sauvage oznacza po francusku dziki i rzeczywiście film reklamowy zdaje się być tego odzwierciedleniem. Niespokojny, nieokiełznany duch aktora, mijane po drodze zwierzęta i dzika pustynia przekazują to doskonale.

Napisane przez
More from Konrad
Gucci – nowa książka Hortus Sanitatis
W przyszłym tygodniu do sprzedaży trafi nowa książka Gucci. Pozycja wydawana jest...
Czytaj Więcej
Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.