Denim jest prawdopodobnie najbardziej popularnym materiałem na świecie. Klasyczne dżinsy to dziś obowiązkowy element każdej garderoby, niezależnie od stylu życia, płci czy wykonywanego zawodu.
Szwedzka marka H&M postanowiÅ‚a odÅ›wieżyć ten materiaÅ‚ i pokazać go w nowej odsÅ‚onie. Kolekcja H&M Denim na wiosnÄ™ 2018 skÅ‚ada siÄ™ głównie z klasycznych modeli spodni i kurtek. Znajdziemy tu zarówno rurki z wysokim stanem, jak i boyfriendy z dziurami, a także pasujÄ…ce kolorystycznie kurtki. PojawiajÄ… siÄ™ jednak elementy zaczerpniÄ™te z lat 90. – sukienka ogrodniczka w dwóch odcieniach dżinsu, kurtki oversize z napisami na plecach, przetarcia oraz kwiatowe hafty. Dla osób ceniÄ…cych sobie oryginalność i nie bojÄ…cych siÄ™ trendów marka proponuje białą katanÄ™ wyszywanÄ… pereÅ‚kami, spodnie z rozszerzanymi nogawkami wiÄ…zane w pasie czy pudrowe total looki.
Gwiazdą kolekcji została Suki Waterhouse. Brytyjska aktorka i modelka w trzydziestosekundowym spocie reklamowym prezentuje trzy denimowe zestawy: spódnicę midi z haftowaną kurtką w ciemniejszym odcieniu, biały total look ze wspomnianą kataną wyszywaną perełkami oraz kanarkowożółtą kurtkę połączoną ze spodniami 7/8.
Ostatni zestaw jest naszym absolutnym faworytem!
Kolekcja będzie w sprzedaży online od 28 lutego oraz w wybranych sklepach na całym świecie od 1 marca 2018 roku.