Denim jest prawdopodobnie najbardziej popularnym materiałem na świecie. Klasyczne dżinsy to dziś obowiązkowy element każdej garderoby, niezależnie od stylu życia, płci czy wykonywanego zawodu.
Szwedzka marka H&M postanowiła odświeżyć ten materiał i pokazać go w nowej odsłonie. Kolekcja H&M Denim na wiosnę 2018 składa się głównie z klasycznych modeli spodni i kurtek. Znajdziemy tu zarówno rurki z wysokim stanem, jak i boyfriendy z dziurami, a także pasujące kolorystycznie kurtki. Pojawiają się jednak elementy zaczerpnięte z lat 90. – sukienka ogrodniczka w dwóch odcieniach dżinsu, kurtki oversize z napisami na plecach, przetarcia oraz kwiatowe hafty. Dla osób ceniących sobie oryginalność i nie bojących się trendów marka proponuje białą katanę wyszywaną perełkami, spodnie z rozszerzanymi nogawkami wiązane w pasie czy pudrowe total looki.
Gwiazdą kolekcji została Suki Waterhouse. Brytyjska aktorka i modelka w trzydziestosekundowym spocie reklamowym prezentuje trzy denimowe zestawy: spódnicę midi z haftowaną kurtką w ciemniejszym odcieniu, biały total look ze wspomnianą kataną wyszywaną perełkami oraz kanarkowożółtą kurtkę połączoną ze spodniami 7/8.
Ostatni zestaw jest naszym absolutnym faworytem!
Kolekcja będzie w sprzedaży online od 28 lutego oraz w wybranych sklepach na całym świecie od 1 marca 2018 roku.