Ekologiczna kolekcja H&M Conscious Exclusive 2017

H&M szósty raz prezentuje wyjątkową ekologiczną kolekcję Conscious Exclusive 2017, która trafi do sklepów pod koniec kwietnia. Wszystkie ubrania i dodatki zostały wykonane z ekologicznych materiałów, między innymi z poliestru BIONIC wyprodukowanego w całości z przetworzonych plastikowych odpadów wyrzucanych przez morza i oceany.

„Chcieliśmy, aby ubrania i dodatki z najnowszej kolekcji H&M Conscious Exclusive zachwycały nie tylko wyglądem, ale też fakturą tkanin, a nawet dźwiękiem słyszalnym po muśnięciu materiału dłonią. Ta kolekcja ma przemawiać do wszystkich zmysłów, potwierdza ona również naszą troskę o środowisko” – powiedziała Pernilla Wohlfahrt, szefowa projektantów i dyrektor kreatywna w H&M.

Idealnie na wiosnę motywem przewodnim kampanii są piękno natury oraz świat zmysłów. Kolekcje damską dominują eleganckie ubrania jak długo plisowana sukienka z materiału BIONIC, krótka cekinowa z przetworzonego poliestru albo smoking z miękkiego organicznego jedwabiu. Będą też dodatki na przykład torba z siateczki wykonana w całości z odpadów wyrzuconych przez morze oraz urocze, eleganckie kolczyki z przetworzonego szkła i plastiku. Koło damskiej kolekcji znajdziemy też linię męską i po raz pierwszy kolekcje dziecięcą.

Twarzą kampanii to zjawiskowa Natalia Vodianova„Kolekcja H&M Conscious Exclusive udowadnia, że dobry styl nie wyklucza dobra planety, a wręcz przeciwnie – może chronić ją dla przyszłych pokoleń. To naprawdę zachwycająca kolekcja, a ubrania z ekologicznych materiałów z pewnością zagoszczą w mojej szafie na dłużej” – powiedziała Vodianova.

Modelka poza tym jest  założycielką Elbi – Elbi jest cyfrową platformą o charakterze dobroczynnym oferującą unikalne sposoby wspierania organizacji charytatywnych poza tradycyjnymi darowiznami pieniężnymi. H&M i Natalia Vodianova będą kontynuować współpracę z Elbi.

H&M coraz bardziej stawia na ekologiczną jakość. Oprócz ekskluzywnej kolekcji wszystkie ubrania pod metką Conscious są inicjatywą H&M na rzecz lepszej przyszłości Ziemi. Obecnie 20 procent całego asortymentu powstaje z ekologicznych materiałów. Szwecki gigant chcę zwiększać ten udział z roku na rok. Do 2020 w produkcji H&M ma być wykorzystywana wyłącznie ekologiczna bawełna. Głównym celem jest żeby przyjazne dla środowiska, dobrej jakości ubrania i dodatki były dostępne dla wszystkich.

Kolekcja Conscious Exclusive 2017  będzie dostępna od 20.kwietna w sklepach stacjonarnych na całym świecie oraz online!

Napisane przez
More from Konrad
Cara Delevigne w kampanii DO YOU marki Puma
Puma wprowadza kampanię ‘DO YOU’, której zadaniem jest inspirowanie kobiet i zwiększanie...
Czytaj Więcej
Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.