Tommy Hilfiger nowa kampania na lato

Tommy Hilfiger prezentuje nową kampanię na wiosnę lato 2017 pod tytułem „24/7 Live. Love. LA”. Krótki filmik pokazuje trójkę millenialsów – Sophia Richie, Anwar Hadid i Lucky Blue Smith – w różnych sytuacjach codziennego życia w Los Angeles.

Kampania świetnie odzwierciedla słoneczny styl życia Kalifornii – aż chce się wreszcie lata. Cała kolekcja jest inspirowana własnie Los Angeles i jest modną młodą interpretacją życia w tym oryginalnym miejscu. Pokaz Tommy Hilfiger nie odbył się na New York Fashion Week tylko trochę wcześniej w LA.

Dla Lucky Blue Smith nie jest to pierwsza współpraca dla Tommy Hilfiger, muzyk był już w kampaniach ostatnich trzech sezonów. Sofia Richie już występowała już na wybiegu marki. Dla Anwar Hadid, brata słynnych modelek Gigi i Bella, to pierwsza duża kampania modowa.

Napisane przez
More from Konrad
Język podróży
Dla przeważającej większości sezon urlopowy dobiegł końca. Dla ostatnich spóźnialskich wakacyjne destynacje...
Czytaj Więcej
Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.