Co powstaje ze współpracy legendarnego reżysera Spyke’a Jonze’a i jednego z najwiÄ™kszych domów mody Kenzo? Magia.
Marka Kenzo zaproponowaÅ‚a Spyke’owi Jonze stworzenie klipu reklamowego do jednego z ich najnowszych zapachów. Reżyser takich produkcji jak “Być jak John Malkovich“, czy “Adaptacja” swojÄ… karierÄ™ filmowÄ… zaczynaÅ‚ od krÄ™cenia teledysków, wiÄ™c można siÄ™ byÅ‚o spodziewać, że reklama bÄ™dzie dynamiczna i ze Å›wietnym podkÅ‚adem muzycznym.
Sam początek filmu reklamowego jest bardzo spokojny, ale warto przetrwać i nie usnąć przy pierwszej scenie, bo magia zaczyna się gdy tylko bohaterka klipu wymknie się z nudnego przyjęcia białych kołnierzyków do pustej sali tuż obok. Wtedy rozpętuje się prawdziwe szaleństwo.
Margaret Qualley bÄ™dÄ…ca przez wiÄ™kszość filmu w samym centrum kadru dokonuje czegoÅ›, co nawet ciężko nazwać taÅ„cem. To performance stworzony przez znanego choreografa Ryan’a Heffington’a odbywajÄ…cy siÄ™ w rytm kawaÅ‚ka Mutant Brain od Ape Drums.
Szkoda wiÄ™cej pisać o tym fenomenie – trzeba to po prostu zobaczyć. Z pewnoÅ›ciÄ… jest to jednak wszystko, czego nie spodziewaliÅ›cie siÄ™ po reklamie perfum.
Źródło: theguardian.com