Reklama Kenzo hitem internetu

Co powstaje ze współpracy legendarnego reżysera Spyke’a Jonze’a i jednego z największych domów mody Kenzo? Magia.

Marka Kenzo zaproponowała Spyke’owi Jonze stworzenie klipu reklamowego do jednego z ich najnowszych zapachów. Reżyser takich produkcji jak „Być jak John Malkovich„, czy „Adaptacja” swoją karierę filmową zaczynał od kręcenia teledysków, więc można się było spodziewać, że reklama będzie dynamiczna i ze świetnym podkładem muzycznym.

Sam początek filmu reklamowego jest bardzo spokojny, ale warto przetrwać i nie usnąć przy pierwszej scenie, bo magia zaczyna się gdy tylko bohaterka klipu wymknie się z nudnego przyjęcia białych kołnierzyków do pustej sali tuż obok. Wtedy rozpętuje się prawdziwe szaleństwo.

Margaret Qualley będąca przez większość filmu w samym centrum kadru dokonuje czegoś, co nawet ciężko nazwać tańcem. To performance stworzony przez znanego choreografa Ryan’a Heffington’a odbywający się w rytm kawałka Mutant Brain od Ape Drums.

Szkoda więcej pisać o tym fenomenie – trzeba to po prostu zobaczyć. Z pewnością jest to jednak wszystko, czego nie spodziewaliście się po reklamie perfum.

 

Źródło: theguardian.com

Napisane przez
More from Konrad
Kolaboracja Supreme i Louis Vuitton?
Pierwszy tydzień nowego roku i już takie plotki – podobno szykuje się...
Czytaj Więcej
Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.