Reklama Kenzo hitem internetu


Co powstaje ze współpracy legendarnego reżysera Spyke’a Jonze’a i jednego z największych domów mody Kenzo? Magia.

Marka Kenzo zaproponowała Spyke’owi Jonze stworzenie klipu reklamowego do jednego z ich najnowszych zapachów. Reżyser takich produkcji jak “Być jak John Malkovich“, czy “Adaptacja” swoją karierę filmową zaczynał od kręcenia teledysków, więc można się było spodziewać, że reklama będzie dynamiczna i ze świetnym podkładem muzycznym.

Sam początek filmu reklamowego jest bardzo spokojny, ale warto przetrwać i nie usnąć przy pierwszej scenie, bo magia zaczyna się gdy tylko bohaterka klipu wymknie się z nudnego przyjęcia białych kołnierzyków do pustej sali tuż obok. Wtedy rozpętuje się prawdziwe szaleństwo.

Margaret Qualley będąca przez większość filmu w samym centrum kadru dokonuje czegoś, co nawet ciężko nazwać tańcem. To performance stworzony przez znanego choreografa Ryan’a Heffington’a odbywający się w rytm kawałka Mutant Brain od Ape Drums.

Szkoda więcej pisać o tym fenomenie – trzeba to po prostu zobaczyć. Z pewnością jest to jednak wszystko, czego nie spodziewaliście się po reklamie perfum.

 

Źródło: theguardian.com

Napisane przez
More from Konrad

Nominacje do Oscara 2016

Dziś Amerykańska Akademia Filmowa ogłosiła nominacje do 88 Oscarów. Najwięcej szans na...
Czytaj Więcej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.