Co powstaje ze współpracy legendarnego reżysera Spyke’a Jonze’a i jednego z największych domów mody Kenzo? Magia.
Marka Kenzo zaproponowała Spyke’owi Jonze stworzenie klipu reklamowego do jednego z ich najnowszych zapachów. Reżyser takich produkcji jak „Być jak John Malkovich„, czy „Adaptacja” swoją karierę filmową zaczynał od kręcenia teledysków, więc można się było spodziewać, że reklama będzie dynamiczna i ze świetnym podkładem muzycznym.
Sam początek filmu reklamowego jest bardzo spokojny, ale warto przetrwać i nie usnąć przy pierwszej scenie, bo magia zaczyna się gdy tylko bohaterka klipu wymknie się z nudnego przyjęcia białych kołnierzyków do pustej sali tuż obok. Wtedy rozpętuje się prawdziwe szaleństwo.
Margaret Qualley będąca przez większość filmu w samym centrum kadru dokonuje czegoś, co nawet ciężko nazwać tańcem. To performance stworzony przez znanego choreografa Ryan’a Heffington’a odbywający się w rytm kawałka Mutant Brain od Ape Drums.
Szkoda więcej pisać o tym fenomenie – trzeba to po prostu zobaczyć. Z pewnością jest to jednak wszystko, czego nie spodziewaliście się po reklamie perfum.
Źródło: theguardian.com