Oryginał wymyśliła Coco Chanel, ale nawet prawie 60 lat później pikowane torebki nadal nie wychodzą z mody. W odświeżonej wersji, ozdobne torebki będą jednym z hitów zbliżającej się jesieni.
Co takiego maja w sobie pikowane torebki z logo CC, że od tylu lat pożądają je kobiety na całym świecie? Oprócz świetnego marketingu (nieprzypadkowo przecież każda licząca się w modzie trendsetterka ma mała czarna torebkę w swojej szafie), model praktycznie się nie starzeje. Prosty design i eleganckie detale sprawiły, że Chanelka pasuje do eleganckich sukienek i powycieranych dżinsów. Ukochany przez Coco model 2.55 powstał jak nazwa wskazuje w 1955 roku. Projektantka nie rozstawała się z nim aż do śmierci. W środku torebka została wyłożona bordową skórą co jeszcze bardziej dodaje jej elegancji. Słynne zapięcie z logo domu mody zaprojektował już Karl Lagerfeld w latach 70. Mademoiselle wolała prostsze prostokątne.
Jeśli kupisz czarną wersję (nie koniecznie od Chanel) będzie ci służyła przez lata. Ten wzór nie wychodzi z mody. W ciągu dnia będziesz ją mogła nosić do pracy, a wieczorem zabierzesz ją na wielkie wyjście. Zwróć też uwagę na detale. Łańcuszek będzie elegantszy od skórzanego paska. Modele w beżach świetnie będą pasowały do dżinsu i czerwonych sukienek. Mocne kolory tak jak indygo lub róż niekoniecznie będą tak bardzo ponadczasowe, a jeśli przetrwają więcej niż jeden sezon, będą lepiej wyglądały w duecie z letnimi stylizacjami.
1. Czarna pikowana torebka na łańcuszku ZARA 399 zł
2. Biała pikowana torebka Bershka 75,90 zł
3. Beżowa pikowana torebka na łańcuszku Zalando 229,90 zł
4. Jasno-brązowa torebka z pikowaniem Stradivarius 59,90 zł
5. Torebka pikowana na łańcuszku w kolorze różowym Mohito 89,99 zł
6. Pikowana torebka Marc Jacobs 675 euro
7. Różowa pikowana torebka Salvatore Ferragamo 990 euro
8. Czarna torebka z serduszkiem Asos ok. 250 zł