Włoska marka Roberto Cavalli wybrała nowego dyrektora kreatywnego – będzie nim Paul Surridge. Vogue.com słusznie zauważa, że tym samym marka wpisuje się w ostatni trend promowania talentów zza kulis pierwszych stron gazet modowych. Do niedawna szansę na takie stanowisko miałby wyłącznie utytułowany projektant celebryta.
Paul Surridge to absolwent Central Saints Matrins. Do tej pory stosunkowo mało znany w świecie luksusowych marek z Nowego Jorku, Londynu czy Mediolanu, ale z dużym doświadczeniem w branży. W jego bogatym CV pochwalić może się pracą u największych – Calvin Klein, Burberry, Jil Sanders, Z Zegna, Acne Studios.
W wiekszości miejsc, w których zbierałswoje doświadczenie odpowiedzialny był za modę męską, bo nie czyni go oczywistym kandydatem do prestiżowego stanowiska u Cavalli, ale jak twierdzi CEO Roberto Cavalli, Giacomo Ferraris:
Pracowałem z z Paul’em i miałem okazję docenić jego talent kreatywny i zdolności do zarządzania. Paul ma zdolność do postrzegania marek i brandingu w pełnym przekroju 360 stopni. Jest pełen pasji, dojrzały i jest świetnym graczem zespołowym. Wszyscy wierzymy, że jest idealnym kandydatem dopełniającym nasz zespoł i będzie aktywnie uczestniczył w ambitnym projekcie rozwoju Roberto Cavalli, który ustaliliśmy wspólnie z naszymi akcjonariuszami.
Decyzja obowiązuje od momentu jej ogłoszenia i Surridge zadebiutuje kolekcją Cavalli na wiosnę 2018, która pokazana będzie w Mediolanie pod koniec września. W informacji prasowej sam Surridge powiedział:
Jestem zaszczycony i dumny, że będę kontynuował dziedzictwo tego wspaniałego włoskiego domu mody. To jedyna w swoim rodzaju okazja, żeby uczestniczyć w tworzeniu nowego rozdziału historii marki Roberto Cavalli, która celebruje piękno, zmysłowość i siłę kobiet. Mam zamiar pokazać wielką pasję jaką darzę wizję i wartości, na których Roberto Cavalli zbudował swoją markę celebrując kunszt włoskiego rzemiosła.
Źródło: http://www.vogue.com/