Konferencja – „Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion

szyte na miare

Jesteś projektantem mody? Albo blogerem? A może pracujesz w branży modowej? Albo jesteś właścicielem sklepu?

Jeśli na któreś z pytań odpowiedziałeś twierdząco, to masz pewność, że ta konferencja jest właśnie dla Ciebie!

5 lipca w Warszawie spotkają się eksperci z modowego świata.

Nie zwlekaj! Nawiąż nowe kontakty! Skorzystaj z rad doświadczonych osób z branży modowej, podczas VIII edycji konferencji:

„Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion

REJESTRACJA->>

Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Baw się tworząc markę i rozwijając jej pozycję! Poznaj nowe technologie!

Podczas konferencji Bartosz Paczyński, Prezes Content Hero poprowadzi warsztat – „Lowcostowe” techniki sprzedaży i promocji w branży fashion”

Zagadnienia:
– Najskuteczniejsze techniki niskobudżetowej promocji w Internecie
– Skuteczne techniki sprzedażowe i promocyjne
– Bezpłatne i płatne (lecz tanie) narzędzia służące do promocji marek, sklepów i produktów jak również narzędzia analityczne
– Działania promocyjne z wykorzystaniem sieci Google, Facebook, Instagram
– Programy rozliczane za sprzedaż w modelu CPS

Ponadto w programie m.in.:

– Mirosław Skwarek – Dyrektor Marketingu w GetAll.pl, autor bloga PerswazjaWSprzedaz.pl
„7 gotowych pomysłów na zwiększenie sprzedaży w branży fashion za pomocą botów na Facebooku.”

– Marcin Osman – Prezes Zarządu,OSM Consult Sp. z o.o.
„Jak zaistnieć z marką w social mediach”

Mirosław SkwarekDyrektor Marketingu w GetAll.pl, autor bloga PerswazjaWSprzedaz.pl
„7 gotowych pomysłów na zwiększenie sprzedaży w branży fashion za pomocą botów na Facebooku.”

– Jadwiga Janik – Fashion50+
„50plus, ważni odbiorcy mody”
(Podczas prelekcji omówione zostaną:
– oczekiwania osób 50plus w stosunku do branży modowej
– oferta marek modowych, lub jej brak, dla kobiet i mężczyzn 50plus
– czego najbardziej w ofercie marek modowych brakuje kobietom 50plus
– obsługa sklepów i salonów mody
– zakupy w Internecie przez osoby 50plus
– reklama w Internecie skierowana do 50plus.)

– Aleksandra Koclejda online marketing specialist, Domodi sp. z o.o.
„Zapomniane źródła promocji on-line, które pomoga Ci rosnąć”
(Marketing internetowy to już nie tylko Google Adwords oraz Facebook Ads.Prelegentka podczas wystąpienia opowie o tym jak dynamicznie zmienia się rynek reklamowy, gdzie szukać możliwości do wzrostu biznesu i jak je wykorzystać. Dzięki prezentacji dowiecie się:
– w jaki sposób reklamować się w serwisach informacyjnych,
– na jakie dane zwracać uwagę i jak je analizować
– jakie korzyści mogą nam przynieść duże portale o tematyce ogólnej)
Krzysztof BitelDyrektor ds. Jakości, IT i inwestycji logistycznej w Gino Rossi S.A.
„Logistyka E-com w branży modowej ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania zwrotem.”
(Podczas przezentacji zostaną omówione następujące zagadnienia:
– Zaimplementowanie kontroli jakości w proces logistyczny
– Porównanie logistyki własnej kontra outsourcing
– Skrócenie łańcucha dostaw
– Rola systemów IT w procesie)

Do udziału zapraszamy:

właścicieli i menedżerów sklepów internetowych

właścicieli sklepów tradycyjnych, planujących wejście na rynek internetowy

osoby odpowiedzialne za rozwój oraz strategię e-commerce

szefów działów marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta

osoby poszukujące nowych kanałów pozyskania Klienta

projektantów mody

blogerów

start’upowców z branży modowej

Miejsce: Centrum Bankowo- Finansowe Nowy Świat, ul. Nowy Świat 6/12, Warszawa

Czas trwania: 09.00 – 15.00

Informacje o konferencji możesz śledzić na bieżąco na naszym Instagramie (@pirb_instytut) oraz FB->> KLIKAJ TU

Kontakt z organizatorem:

Mariola Kaczmarek
mobile: +48/530623538
e-mail:mariola.kaczmarek@pirbinstytut.p

Napisane przez
More from Redakcja
Bluza damska – jaką wybrać, aby wyglądać modnie i stylowo?
Bluza to miękkie i przyjemne w dotyku okrycie wierzchnie, które najczęściej zestawiamy...
Czytaj Więcej
Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.