Konferencja – “Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion

szyte na miare

Jesteś projektantem mody? Albo blogerem? A może pracujesz w branży modowej? Albo jesteś właścicielem sklepu?

Jeśli na któreś z pytań odpowiedziałeś twierdząco, to masz pewność, że ta konferencja jest właśnie dla Ciebie!

5 lipca w Warszawie spotkają się eksperci z modowego świata.

Nie zwlekaj! Nawiąż nowe kontakty! Skorzystaj z rad doświadczonych osób z branży modowej, podczas VIII edycji konferencji:

“Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion

REJESTRACJA->>

Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Baw się tworząc markę i rozwijając jej pozycję! Poznaj nowe technologie!

Podczas konferencji Bartosz Paczyński, Prezes Content Hero poprowadzi warsztat – “Lowcostowe” techniki sprzedaży i promocji w branży fashion”

Zagadnienia:
– Najskuteczniejsze techniki niskobudżetowej promocji w Internecie
– Skuteczne techniki sprzedażowe i promocyjne
– Bezpłatne i płatne (lecz tanie) narzędzia służące do promocji marek, sklepów i produktów jak również narzędzia analityczne
– Działania promocyjne z wykorzystaniem sieci Google, Facebook, Instagram
– Programy rozliczane za sprzedaż w modelu CPS

Ponadto w programie m.in.:

– Mirosław Skwarek – Dyrektor Marketingu w GetAll.pl, autor bloga PerswazjaWSprzedaz.pl
“7 gotowych pomysłów na zwiększenie sprzedaży w branży fashion za pomocą botów na Facebooku.”

– Marcin Osman – Prezes Zarządu,OSM Consult Sp. z o.o.
“Jak zaistnieć z marką w social mediach”

Mirosław SkwarekDyrektor Marketingu w GetAll.pl, autor bloga PerswazjaWSprzedaz.pl
“7 gotowych pomysłów na zwiększenie sprzedaży w branży fashion za pomocą botów na Facebooku.”

– Jadwiga Janik – Fashion50+
“50plus, ważni odbiorcy mody”
(Podczas prelekcji omówione zostaną:
– oczekiwania osób 50plus w stosunku do branży modowej
– oferta marek modowych, lub jej brak, dla kobiet i mężczyzn 50plus
– czego najbardziej w ofercie marek modowych brakuje kobietom 50plus
– obsługa sklepów i salonów mody
– zakupy w Internecie przez osoby 50plus
– reklama w Internecie skierowana do 50plus.)

– Aleksandra Koclejda online marketing specialist, Domodi sp. z o.o.
“Zapomniane źródła promocji on-line, które pomoga Ci rosnąć”
(Marketing internetowy to już nie tylko Google Adwords oraz Facebook Ads.Prelegentka podczas wystąpienia opowie o tym jak dynamicznie zmienia się rynek reklamowy, gdzie szukać możliwości do wzrostu biznesu i jak je wykorzystać. Dzięki prezentacji dowiecie się:
– w jaki sposób reklamować się w serwisach informacyjnych,
– na jakie dane zwracać uwagę i jak je analizować
– jakie korzyści mogą nam przynieść duże portale o tematyce ogólnej)
Krzysztof BitelDyrektor ds. Jakości, IT i inwestycji logistycznej w Gino Rossi S.A.
“Logistyka E-com w branży modowej ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania zwrotem.”
(Podczas przezentacji zostaną omówione następujące zagadnienia:
– Zaimplementowanie kontroli jakości w proces logistyczny
– Porównanie logistyki własnej kontra outsourcing
– Skrócenie łańcucha dostaw
– Rola systemów IT w procesie)

Do udziału zapraszamy:

właścicieli i menedżerów sklepów internetowych

właścicieli sklepów tradycyjnych, planujących wejście na rynek internetowy

osoby odpowiedzialne za rozwój oraz strategię e-commerce

szefów działów marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta

osoby poszukujące nowych kanałów pozyskania Klienta

projektantów mody

blogerów

start’upowców z branży modowej

Miejsce: Centrum Bankowo- Finansowe Nowy Świat, ul. Nowy Świat 6/12, Warszawa

Czas trwania: 09.00 – 15.00

Informacje o konferencji możesz śledzić na bieżąco na naszym Instagramie (@pirb_instytut) oraz FB->> KLIKAJ TU

Kontakt z organizatorem:

Mariola Kaczmarek
mobile: +48/530623538
e-mail:mariola.kaczmarek@pirbinstytut.p

Napisane przez
More from Redakcja

Nowy snobizm na polską modę

Polska moda przechodzi właśnie ogromną metamorfozę. Jeszcze 10 lat temu małym polskim...
Czytaj Więcej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.