Sportowa marka Fila zaprojektowała ekskluzywną kolekcje dla amerykańskiej sieciówki Urban Outfitters. Kolekcja jest w stylu retro, inspiruje się projektami Fili z lat 70, 80 i 90. Zawiera typowe polówki w cieniutkie paski, sukienki tenisowe, bluzy z dużym nadrukiem i kurtki sportowe – koło ubrań będą też akcesoria typu opaski, czapki i torby – wszystko z oryginalnym logo z roku 1973.
Kolekcja będzie dostępna w 94 sklepach Urban Outfitters i online. Sieciówka wysyła też do Polski! Ceny zaczynają się od 16 dolarów za skarpetki do 128 dolarów za kurtkę.
Fila chce, żeby młodzi ludzie, przez tą kolaboracje z modną sieciówką, poznali markę, która przez ostatnie 40 lat sponsorowała dużo tenisistów i była swojego czasu jedną z najbardziej rozpoznawalnych sportowych firm. W latach 70 Fila był głównym sponsorem legendy tenisa Bjorna Borga.