Od lutego 2016 szwedzka sieciówka wprowadza organiczną linie kosmetyków „H&M Concious Beauty Collection”. Kolekcja obejmuje 30 produktów do włosów i ciała. Na przykład: maseczki do twarzy, żele pod prysznic, balsamy do ust i ciała, suche szampony, olejki do włosów, dezodorant roll-on i inne innowacyjne kosmetyki.
Naturalne kosmetyki Concious otrzymały certyfikat Ecocert. Ecocert jest międzynarodowym niezależnym stowarzyszeniem wydającym certyfikaty potwierdzające spełnianie wymogów dla produktów ekologicznych. Poza tym opakowania całej kolekcji pochodzą z recyklingu.
Na jesień 2015 H&M wprowadził nowy dział beauty, który okazał się wielkim sukcesem. W związku z tym firma postanowiła powiększyć swoją linie Concious o kolekcję kosmetyków.
“Oferowaliśmy już towary wyprodukowane zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju z naszej kolekcji modowej, a więc naturalnym krokiem było dla nas wprowadzenie takich produktów do oferty Beauty. Zawsze dążymy do tego, aby nasze produkty spełniały wysokie i godne zaufania standardy, zarówno pod względem produkcji, jak i użytych materiałów, a dzięki kolekcji Conscious udało nam się osiągnąć nawet więcej. Jesteśmy dumni, że możemy zaoferować naszym klientom organiczne piękno, “ – powiedziała Sara Wallander, Concept Designer w H&M’s Beauty Department.
Kosmetyki będą dostępne od lutego w sklepach i online. Ceny od 22,90 PLN – 39,90 PLN.