Burberry na Apple Music


Burberry jest pierwszym luksusowym domem mody z kanałem na Apple Music. Apple przedstawił latem swoją platformę do odtwarzania muzyki – konkurencję dla Spotify.

Kanał Burberry ma wspierać młodych brytyjskich artystów. Będą tam miedzy innymi kawałki z pokazów, z kampanii reklamowych i nowi artyści. Dyrektor Burberry, Christopher Bailey bardzo cieszy się nową współpracą:

“Jest tyle wspaniałych brytyjskich  artystów i jest to przywilej z nimi pracować. Muzyka zawsze była nieodłączana częścią tego co robimy. I jestem podekscytowany z naszej współpracy z Apple na tej niesamowitej platformie.” 

Kanał zadebiutuje 21. września – w dzień pokazu Burberry na Fashion Week z kolekcją na wiosnę/lato 2016.

Po kolaboracji Apple WatchHermès to następna współpraca z marką modową dla Apple.

Napisane przez
More from Konrad

Nowa współpraca Pumy ze światowymi markami

W sezonie wiosna lato 2016 Puma ponownie nawiązała współpracę z luksusowymi markami...
Czytaj Więcej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.