Burberry na Apple Music

Burberry jest pierwszym luksusowym domem mody z kanałem na Apple Music. Apple przedstawił latem swoją platformę do odtwarzania muzyki – konkurencję dla Spotify.

Kanał Burberry ma wspierać młodych brytyjskich artystów. Będą tam miedzy innymi kawałki z pokazów, z kampanii reklamowych i nowi artyści. Dyrektor Burberry, Christopher Bailey bardzo cieszy się nową współpracą:

„Jest tyle wspaniałych brytyjskich  artystów i jest to przywilej z nimi pracować. Muzyka zawsze była nieodłączana częścią tego co robimy. I jestem podekscytowany z naszej współpracy z Apple na tej niesamowitej platformie.” 

Kanał zadebiutuje 21. września – w dzień pokazu Burberry na Fashion Week z kolekcją na wiosnę/lato 2016.

Po kolaboracji Apple WatchHermès to następna współpraca z marką modową dla Apple.

Napisane przez
More from Konrad
Kate Perry w świątecznej reklamie H&M
Ledwo co szał po kolekcji H&M X Balmain trochę ucichł, a są już nowe newsy od...
Czytaj Więcej
Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.