Burberry na Apple Music


Burberry jest pierwszym luksusowym domem mody z kanałem na Apple Music. Apple przedstawił latem swoją platformę do odtwarzania muzyki – konkurencję dla Spotify.

Kanał Burberry ma wspierać młodych brytyjskich artystów. Będą tam miedzy innymi kawałki z pokazów, z kampanii reklamowych i nowi artyści. Dyrektor Burberry, Christopher Bailey bardzo cieszy się nową współpracą:

“Jest tyle wspaniałych brytyjskich  artystów i jest to przywilej z nimi pracować. Muzyka zawsze była nieodłączana częścią tego co robimy. I jestem podekscytowany z naszej współpracy z Apple na tej niesamowitej platformie.” 

Kanał zadebiutuje 21. września – w dzień pokazu Burberry na Fashion Week z kolekcją na wiosnę/lato 2016.

Po kolaboracji Apple WatchHermès to następna współpraca z marką modową dla Apple.

Napisane przez
More from Konrad

Hollie Warsaw – poznaj nową polską markę

Hollie Warsaw to nowa polska marka torebek skórzanych. Pierwsza kolekcja młodej marki...
Czytaj Więcej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.