Irina Shayk gwiazda nowej reklamy telewizyjnej Intimissimi


Olśniewająco piękna Irina Shayk, będąca muzą Intimissimi od pierwszej kampanii z 2007 r., oficjalnie powraca, prezentując nowy biustonosz Gioia. Pełne głębi kadry przenoszą nas myślami prosto do wytwornego Hollywood i ery czarno-białej kinematografii. W połączeniu z żywą, rockową muzyką całość nabiera niezwykłego wyrazu. Irina Shayk i opaska Gioia stają się prawdziwymi ikonami współczesnej zmysłowości i symbolami kobiecej siły.

„Moim zdaniem, bielizna jest bardzo ważna w życiu każdej kobiety. Powinna nie tylko być niezwykłej jakości, ale też wyróżniać się wygodą noszenia i pięknym stylem. Wszystkie te aspekty razem sprawiają, że czujemy się jak królowe. Za to właśnie kocham Intimissimi – utożsamia powyższe wartości i więcej,” mówi Irina Shayk, zapytana o powody swojego powrotu do Intimissimi w 2016 r. i co uwielbia we włoskiej marce.
Reklama telewizyjna emitowana jest od 9 do 29 maja 2016.
Napisane przez
More from Konrad

Haider Ackermann dyrektorem kreatywnym Berluti

Dzisiaj świat dowiedział się, że Haider Ackermann zostanie dyrektorem kreatywnym marki Berluti....
Czytaj Więcej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.