Olśniewająco piękna Irina Shayk, będąca muzą Intimissimi od pierwszej kampanii z 2007 r., oficjalnie powraca, prezentując nowy biustonosz Gioia. Pełne głębi kadry przenoszą nas myślami prosto do wytwornego Hollywood i ery czarno-białej kinematografii. W połączeniu z żywą, rockową muzyką całość nabiera niezwykłego wyrazu. Irina Shayk i opaska Gioia stają się prawdziwymi ikonami współczesnej zmysłowości i symbolami kobiecej siły.
„Moim zdaniem, bielizna jest bardzo ważna w życiu każdej kobiety. Powinna nie tylko być niezwykłej jakości, ale też wyróżniać się wygodą noszenia i pięknym stylem. Wszystkie te aspekty razem sprawiają, że czujemy się jak królowe. Za to właśnie kocham Intimissimi – utożsamia powyższe wartości i więcej,” mówi Irina Shayk, zapytana o powody swojego powrotu do Intimissimi w 2016 r. i co uwielbia we włoskiej marce.
Reklama telewizyjna emitowana jest od 9 do 29 maja 2016.