Luksusowa francuska marka Hermès na dobre wejdzie do branży kosmetycznej. W planach jest linia do pielęgnacji ciała oraz produktów do makijażu.
Hermès czynnie uczestniczy w perfumiarskim biznesie od 1930 roku i stale się zmienia. Dyrektorzy i prezesi cały czas starają się coś ulepszać. W 2014 roku marka wyszła poza swój schemat i stworzyła linię produktów sfokusowanych na pielęgnację. W jej skład wchodziły żele pod prysznic, kremy do ciała oraz produkty do pielęgnacji twarzy. Wszystkie o zapachu znanych perfum Hermès.
Teraz nadszedł czas na jeszcze większy krok ku zmianom. Po raz pierwszy w historii francuskiej marki na sklepowych półkach pojawią się kosmetyki oraz produkty do makijażu. Projekt został oficjalnie zatwierdzony w zeszły weekend przez zastępcę prezesa Hermès, Guillaume de Seyne, podczas Hermès Hors Les Murs w Rzymie.
„W niedalekiej przyszłości jest oczywiste, że powinniśmy wejść w trzy segmenty branży kosmetycznej – perfumy, makijaż oraz produkty do pielęgnacji ciała. To da nam wystarczającą obecność dystrybucyjną”, powiedział Axel Dumas, dyrektor generalny marki Hermès.
Warto także wspomnieć, że sprzedaż perfum Hermès stanowi 5 procent łącznych przychodów grupy. W 2017 roku sprzedaż tego działu wzrosła do 288 mln euro.