Emilia Clarke została nową twarzą biżuterii Dior


Brytyjska aktorka Emilia Clarke, znana z serialu Game of Thrones została twarzą biżuterii Dior Fine Jewelry. W kampanii Clarke prezentuje najnowszą kolekcje delikatnej biżuterii o nazwie “Rose de Vents”. Dla Clarke to pierwsza reklama dla marki modowej.

Kampanie sfotografował sławny francuski fotograf modowy Patrick Demarchelier. Minimalistyczne zdjęcia pokazują delikatną Clarke w naszyjnikach o rożnych długościach.

Victoire de Castellane, projektantka biżuterii Dior pokazuje w kolekcji “Rose de Vents” ulubiony symbol Christian Dior, gwiazdę, jako róże wiatrów – gwiazdę z 8 ząbkami.  Projektantka prezentuje kolekcje w złocie z diamentami. Ceny rozpoczynają się od 1500 Euro za bransoletkę aż do 8500 Euro za podwójny naszyjnik, który Emilia Clarke nosi w kampanii.

Napisane przez
More from Konrad

Paul Surridge – nowy dyrektor kreatywny Roberto Cavalli

Włoska marka Roberto Cavalli wybrała nowego dyrektora kreatywnego - będzie nim Paul...
Czytaj Więcej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *